"Rendkívül segítőkész cég."- Németh Gy.
"Rugalmasság, minőség!"- Retro D.
"...Megkeresésemre aznap reagáltak,és a továbbiakban is tökéletesen közreműködtek a kizárólag saját hibámból történt probléma megoldásában-őszintén ajánlom mindenkinek a céget!"- Magdolna H.
"Rendkívül segítőkész cég."- Németh Gy.
"Rugalmasság, minőség!"- Retro D.
"...Megkeresésemre aznap reagáltak,és a továbbiakban is tökéletesen közreműködtek a kizárólag saját hibámból történt probléma megoldásában-őszintén ajánlom mindenkinek a céget!"- Magdolna H.

Általános Szerződési Feltételek (ÁSZF)

Hatályos: 2025. május 15-től

Szolgáltató adatai: Az antisolar.hu weboldalt üzemeltető vállalkozás az Antisolar Kft. (székhely: 1044 Budapest, Megyeri út 100.; cégjegyzékszám: 01-09-711390; adószám: 12946545-2-41; képviseli: Dolmány Attila ügyvezető). Elérhetőségek: e-mail: [email protected], telefon: +36 70 940 1154. (Továbbiakban: Szolgáltató).

Jelen Általános Szerződési Feltételek (ÁSZF) a Szolgáltató által nyújtott szolgáltatásokra és egyedi gyártású árnyékolástechnikai termékekre vonatkozó ajánlatkérésre, szerződéskötésre és teljesítésre vonatkozó feltételeket tartalmazza. Kérjük, a weboldal használata és ajánlatkérés előtt figyelmesen olvassa el az alábbi feltételeket. Az antisolar.hu weboldal használatával, illetve ajánlatkérés benyújtásával Ön (a továbbiakban: Felhasználó vagy Megrendelő) elfogadja jelen ÁSZF rendelkezéseit.

1. Szolgáltatás jellege és szerződés létrejötte

1.1. Szolgáltatás bemutatása: A Szolgáltató egyedi gyártású árnyékolástechnikai termékek tervezésével, gyártásával és telepítésével foglalkozik (pl. redőnyök, napellenzők, zsaluziák, szalagfüggönyök stb.). Az antisolar.hu weboldal nem minősül webáruháznak: közvetlen online vásárlásra nincs lehetőség, a termékek és szolgáltatások igénybevétele ajánlatkérés és egyedi szerződéskötés útján történik.

1.2. Ajánlatkérés: A Felhasználó a weboldalon elérhető ajánlatkérő űrlap kitöltésével, e-mail küldésével vagy telefonon kezdeményezheti a kapcsolatfelvételt. Az ajánlatkérés során a Felhasználónak pontosan meg kell adnia az igényeit (pl. kívánt termék típusa, méretei, darabszáma, helyszín adottságai) a minél pontosabb ajánlat érdekében. A Felhasználó köteles a saját adatait (név, elérhetőségek) valósághűen megadni.

1.3. Árajánlat és szerződéskötés: A Szolgáltató az ajánlatkérés beérkezését követően felveszi a kapcsolatot a Felhasználóval (e-mailben vagy telefonon) az igények pontosítása és szükség esetén helyszíni felmérés egyeztetése céljából. A helyszíni felmérés ingyenes, és annak alapján a Szolgáltató részletes, írásbeli árajánlatot készít. Az árajánlat tartalmazza a megrendelendő termék(ek) leírását, mennyiségét, árát, a teljesítés (gyártás, szállítás, szerelés) várható határidejét, valamint az esetleges fizetési feltételeket.

1.4. Az egyedi szerződés létrejötte: A szerződés a Szolgáltató és a Megrendelő között akkor jön létre, amikor a Megrendelő az árajánlat tartalmát írásban (pl. e-mailben) elfogadja vagy aláírt példányban visszajuttatja a Szolgáltatónak. Az írásbeli elfogadás hiányában a szerződés nem tekinthető megkötöttnek. Figyelem: Mivel a szolgáltatás jellege általában személyes felmérést igényel, a szerződéskötés jellemzően nem pusztán elektronikus úton, hanem személyes egyeztetést követően történik, így a távollevők között kötött szerződésekre vonatkozó szabályok korlátozottan alkalmazandók (ld. 6. pont).

1.5. Szerződés formája: A létrejött szerződés lehet írásbeli (pl. aláírt munkalap vagy megrendelőlap formájában a helyszíni felmérés alkalmával), vagy elektronikus úton megkötött (pl. az ajánlat e-mailes visszaigazolásával). A szerződés a felek között magyar nyelven jön létre. A Szolgáltató nem iktatja külön a szerződést (az árajánlat és annak elfogadása minősül szerződésnek), de a szerződés adatait archiválhatja a későbbi bizonyíthatóság érdekében.

2. A szolgáltatás teljesítése

2.1. Gyártás és telepítés: Az elfogadott megrendelés alapján a Szolgáltató megkezdi a termék(ek) gyártását vagy beszerzését. A gyártási idő az ajánlatban rögzített határidő szerint alakul, általában a helyszíni felméréstől / megrendelés visszaigazolásától számított néhány hét, a termék típusától és mennyiségétől függően. A Szolgáltató törekszik a vállalt határidők betartására. Amint a termék elkészült és az időjárási körülmények is megfelelőek (amennyiben releváns), a Szolgáltató egyeztet a Megrendelővel a kiszállítás és szerelés időpontjáról.

2.2. Szállítás és helyszíni szerelés: A termék(ek) kiszállítását és felszerelését a Szolgáltató vagy megbízott alvállalkozója végzi a Megrendelő által megadott címre. A szerelési munkák során a Megrendelő köteles biztosítani a munkaterülethez való hozzáférést és az akadálymentes telepítési feltételeket (pl. a nyílászárók környezetének szabaddá tétele). A Szolgáltató a szerelést szakszerűen, az iparági szabványoknak megfelelően végzi el. A teljesítés akkor tekinthető befejezettnek, amikor a megrendelt termék(ek) felszerelése megtörtént és a Megrendelő azt átvette.

2.3. Késedelem: Ha a Szolgáltató a vállalt határidőt neki felróható okból lényegesen túllépi, köteles erről a Megrendelőt haladéktalanul értesíteni, és egyeztetni a póthatáridőt. Amennyiben a Szolgáltató a póthatáridőn belül sem teljesít, a Megrendelő jogosult a szerződéstől elállni. Vis maior (előre nem látható, a Szolgáltató hatókörén kívül eső események, pl. természeti katasztrófa, járványhelyzet, beszállítói készlethiány stb.) miatti késedelem esetén a határidő arányosan meghosszabbodik, és emiatt kártérítés nem érvényesíthető.

2.4. Megrendelő késedelme: Ha a Megrendelő nem biztosítja az együttműködést a teljesítéshez (pl. nem teszi lehetővé a megbeszélt időpontban a helyszíni munkavégzést), úgy a Szolgáltató felszólíthatja új időpont egyeztetésére. Indokolatlan meghiúsulás esetén a Szolgáltató jogosult a felmerült költségeit (pl. kiszállási díj) a Megrendelőre terhelni.

3. Díjak és fizetési feltételek

3.1. Árképzés: Az árajánlatban szereplő árak forintban (HUF) értendők és tartalmazzák az adott termék(ek) egyedi gyártásának, leszállításának és felszerelésének költségeit, valamint az általános forgalmi adót (ÁFA) is, amennyiben a jogszabályok szerint ÁFA fizetésére kötelezett a szolgáltatás. Az árajánlat kiadása előtt fenntartjuk a jogot az árak változtatására (pl. alapanyag árak változása esetén), azonban az elfogadott ajánlatban foglalt ár a szerződésben rögzítetten a teljesítésig nem változik.

3.2. Fizetési ütemezés: A fizetés részleteit a szerződés/árajánlat tartalmazza. Általános gyakorlat szerint a Szolgáltató előleget kérhet a megrendelés visszaigazolásakor (pl. a teljes díj bizonyos százaléka), melynek pontos mértéke az ajánlatban kerül meghatározásra. Az előleg beérkezését követően indul a gyártás folyamata. A fennmaradó összeg (illetve előleg nélküli esetben a teljes összeg) fizetése történhet a telepítés befejezésekor, számla ellenében, készpénzben vagy átutalással a számlán megjelölt fizetési határidőn belül.

3.3. Számlázás: A Szolgáltató a kifizetésekről minden esetben szabályszerű számlát állít ki az aktuális adózási jogszabályoknak megfelelően. A Megrendelő köteles a számlán feltüntetett fizetési határidőt betartani. Késedelmes fizetés esetén a Szolgáltató a Ptk. szerinti késedelmi kamat felszámítására jogosult, valamint a behajtással kapcsolatos költségeit érvényesítheti.

3.4. Tulajdonjog fenntartása: A leszállított és felszerelt termék a teljes vételár kifizetéséig a Szolgáltató tulajdonában marad. Amennyiben a Megrendelő a fizetési kötelezettségét határidőre nem teljesíti, a Szolgáltató jogosult a tulajdonjog fenntartásával élni és – jogi úton – a terméket leszerelni vagy eltávolítani, illetve a behajtható követelést érvényesíteni.

4. Elállási jog és felmondás

4.1. Elállási jog fogyasztónak (14 napos elállás): Mivel a Szolgáltató által nyújtott termékek egyedi gyártású, kifejezetten a Megrendelő kérésére előállított termékek, a fogyasztónak minősülő Megrendelőt nem illeti meg az indokolás nélküli elállás joga a szerződés megkötését követően. A 45/2014. (II.26.) Korm. rendelet 29. § (1) bekezdés c) pontja alapján a fogyasztó nem gyakorolhatja a 14 napos elállási jogát olyan nem előre gyártott termék esetében, amelyet a fogyasztó utasítása alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő, vagy amelyet egyértelműen a fogyasztó személyére szabtak. A Szolgáltató által forgalmazott árnyékolástechnikai termékek tipikusan ebbe a körbe tartoznak (méretre gyártott, egyedi igények szerint rendelt termékek).

4.2. Szolgáltatás megkezdése fogyasztói elállás előtt: Ha a Megrendelő fogyasztónak minősül és a szolgáltatás (pl. a szerelési munka) a törvény szerinti elállási határidőn belül megkezdődne, úgy a fogyasztó kifejezett kérésére kezdjük meg a teljesítést. Felhívjuk a figyelmet, hogy a szolgáltatás teljes teljesítését követően (pl. a termék felszerelése után) a fogyasztó már nem jogosult elállni a szerződéstől, akkor sem, ha egyébként a 14 napos elállási határidő még nem telt volna le (45/2014. Korm. rendelet 29. § (1) a) pont).

4.3. Elállás a Megrendelő részéről egyedi szerződés esetén: Amennyiben a Megrendelő a szerződés megkötése után, de még a teljesítés előtt (gyártás/szállítás megkezdése előtt) kíván elállni a szerződéstől, azt írásban kell jeleznie a Szolgáltatónak. A Szolgáltató egyedi döntés alapján engedélyezheti a szerződéstől való elállást, azonban jogosult a Megrendelőnek kiszámlázni az addig felmerült költségeit (pl. már beszerzett alapanyagok, előkészítő munka költsége) és ésszerű bánatpénzt követelhet.

4.4. Elállás a Szolgáltató részéről: A Szolgáltató csak rendkívül indokolt esetben (pl. a Megrendelő szerződésszegése, együttműködés hiánya, vis maior esemény, ami a teljesítést lehetetlenné teszi) állhat el egyoldalúan a szerződéstől. Ilyen esetben a Megrendelőt értesíti, és a már befizetett előleg visszajár a Megrendelőnek (kivéve, ha a Megrendelő hibájából hiúsult meg a teljesítés – ekkor az előleg visszatartására vagy kár számítására sor kerülhet).

5. Szavatosság és jótállás

5.1. Kellékszavatosság: A Megrendelőt kellékszavatossági jog illeti meg a Ptk. (Polgári Törvénykönyv) szabályai szerint. Kellékszavatosság keretében a Megrendelő a Szolgáltató hibás teljesítése esetén 2 (kettő) éven belül követelheti a hiba kijavítását vagy – bizonyos feltételek mellett – árleszállítást, végső esetben a szerződéstől való elállást. Fogyasztó esetén az elévülési idő 2 év, vállalkozás esetén 1 év. A Megrendelő választása szerint kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve ha az ezek közül a választott igény teljesítése lehetetlen vagy aránytalan többletköltséget eredményezne a Szolgáltató számára. Ha a kijavítást vagy kicserélést a Szolgáltató nem vállalja vagy nem tudja elvégezni, a Megrendelő igényelhet árleszállítást vagy elállhat a szerződéstől. Jelentéktelen hiba miatt elállásnak nincs helye. Fogyasztó és vállalkozás közötti szerződés esetén vélelmezni kell, hogy a teljesítést követő 1 éven belül jelentkező hiba már a teljesítés időpontjában fennállt (kivéve, ha ez a termék jellegével vagy a hiba természetével összeegyeztethetetlen).

5.2. Termékszavatosság: Az általunk forgalmazott és beépített termékek vonatkozásában a Megrendelő – amennyiben fogyasztónak minősül – termékszavatossági igényt is érvényesíthet. Termékszavatosság keretében a fogyasztó közvetlenül a gyártótól vagy importőrtől követelheti a hibás termék kijavítását vagy kicserélését, ha a termék hibája bizonyított. A gyártó (vagy importőr) akkor mentesül a felelősség alól, ha bizonyítja, hogy a hiba a forgalomba hozatalkor még nem létezett, vagy a terméket nem üzleti tevékenység körében gyártotta/forgalmazta, vagy a tudomány és technika akkori állása szerint a hiba nem volt felismerhető. A termékszavatossági igény a termék forgalomba hozatalától számított 2 évig él (e határidő elteltével ez a jog elveszik). Fontos tudni, hogy ugyanazon hiba miatt a Megrendelő kellék- és termékszavatossági igényt egyszerre, párhuzamosan nem érvényesíthet; azonban a fogyasztót a termékszavatossági igény eredménytelensége esetén megilleti a kellékszavatossági jog.

5.3. Jótállás (garancia): A Szolgáltató az általa gyártott és szerelt termékekre – jogszabály eltérő rendelkezése hiányában – nem vállal külön szerződéses jótállást, tekintettel arra, hogy a termékek egyedi gyártásúak és a beépítés körülményei eltérőek lehetnek. Ugyanakkor, ha valamely termékre vagy alkatrészre jogszabály kötelező jótállást ír elő, vagy a gyártó önkéntes jótállást biztosít, úgy ezek feltételeiről a Szolgáltató tájékoztatja a Megrendelőt a szerződés megkötésekor. (Megjegyzés: egyes elektromos mozgatású árnyékolók vagy nagyobb értékű termékek esetén a 151/2003. (IX.22.) Korm. rendelet alapján kötelező jótállás vonatkozhat bizonyos értékhatár felett – pl. 100 000 Ft feletti vételárnál 1 éves kötelező jótállás –, erről a Megrendelő külön írásos jótállási jegyet kap, ha alkalmazandó.)

5.4. Hibabejelentés módja: A Megrendelő köteles a termék hibáját annak felfedezése után haladéktalanul, de fogyasztó esetén legkésőbb a hiba észlelésétől számított 2 hónapon belül bejelenteni a Szolgáltató felé. A késedelmes hibaközlésből eredő károkért a fogyasztó felelős. Hibabejelentést megtehet írásban az [email protected] e-mail címen vagy postai úton a Szolgáltató székhelyére címezve. A bejelentésnek tartalmaznia kell a Megrendelő adatait, a szerződés/ számla azonosítóját, a hiba leírását és a Megrendelő által választott szavatossági igényt.

5.5. Szavatossági igények intézése: A Szolgáltató törekszik a bejelentett hiba mielőbbi kivizsgálására. Fogyasztói szerződés esetén a bejelentéstől számított 15 napon belül érdemi választ vagy tájékoztatást köteles adni a Szolgáltató a panasz (hibabejelentés) kezelésének állásáról. Jogos szavatossági igény esetén a kijavítást vagy kicserélést – a termék tulajdonságaitól és a hiba jellegétől függően – indokolatlan késedelem nélkül elvégzi a Szolgáltató. Ha a Megrendelő által érvényesített igény nem megalapozott (pl. a hiba oka rendeltetésellenes használat), a Szolgáltató a vizsgálat és kiszállás indokolt költségeit felszámíthatja.

6. Felelősség kizárása és korlátozása

6.1. Weboldal tartalma: A Szolgáltató mindent megtesz azért, hogy a weboldalon közölt információk (termékleírások, műszaki adatok, árak, cikkek stb.) pontosak és naprakészek legyenek, de előfordulhatnak hibák vagy hiányosságok. A weboldalon található képek illusztrációk is lehetnek. A Szolgáltató nem vállal felelősséget a honlapon esetlegesen előforduló elírásokért, téves adatokért, de azok javítására, frissítésére bármikor jogosult. A Felhasználó a weboldalt kizárólag saját felelősségére használhatja.

6.2. Kapcsolódó weboldalak: Az antisolar.hu weboldal tartalmazhat más oldalakra mutató linkeket (pl. gyártók vagy partnerek honlapjaira). A Szolgáltató nem vállal felelősséget ezeknek a külső oldalaknak a tartalmáért, adatkezelési gyakorlatáért vagy működéséért.

6.3. Szolgáltatás nyújtása: A Szolgáltató kizárja a felelősséget minden olyan kárért, amely az által nyújtott szolgáltatás rendeltetésszerű igénybevételével elkerülhetetlenül együtt járó körülmény (pl. fal fúrása, szerelési nyomok) vagy a Megrendelő mulasztása (pl. nem rendeltetésszerű használat, karbantartás elmulasztása) miatt következik be. A Szolgáltató nem felel továbbá az olyan közvetett vagy következményi károkért, mint pl. elmaradt haszon, kiesett üzleti lehetőség, adatvesztés stb.

6.4. Vis maior: A Szolgáltató mentesül a felelősség alól, ha a szerződés teljesítését olyan előre nem látható, elháríthatatlan külső körülmény akadályozza (vis maior), amely a Szolgáltató hatókörén kívül esik. Ilyen esetekben a Szolgáltató köteles tájékoztatni a Megrendelőt a helyzetről és törekedni arra, hogy a teljesítést a lehető leghamarabb pótolja, de a vis maior fennállásának időtartamára kártérítési felelőssége kizárt.

7. Panaszkezelés és vitarendezés

7.1. Ügyfélszolgálat: A Megrendelő a szolgáltatással vagy a termékekkel kapcsolatos esetleges panaszaival, észrevételeivel a Szolgáltatóhoz fordulhat az alábbi elérhetőségeken:

Levelezési cím: Antisolar Kft. 1044 Budapest, Megyeri út 100.E-mail: [email protected]: +36 70 940 1154

A Szolgáltató a székhelyén személyes ügyfélfogadást előre egyeztetett időpontban biztosít, amennyiben a Megrendelő személyesen kíván panaszt tenni vagy egyeztetni.

7.2. Panaszkezelés menete: A szóbeli panaszt a Szolgáltató haladéktalanul megvizsgálja, és szükség szerint orvosolja. Ha a Megrendelő a panasz kezelésével nem ért egyet, vagy a panasz azonnali kivizsgálása nem lehetséges, a Szolgáltató jegyzőkönyvet vesz fel a panaszról és álláspontjáról, melynek egy másolati példányát átadja a Megrendelőnek (személyes panasz esetén helyben, telefonos panasz esetén legkésőbb a vonatkozó jogszabályok szerinti határidőben megküldi). Az írásbeli (ideértve az elektronikus úton, e-mailben tett) panaszt a Szolgáltató 30 napon belül írásban érdemben megválaszolja. A panaszt elutasító álláspontját a Szolgáltató megindokolja.

7.3. Békéltető testület: Amennyiben a fogyasztói jogvita a Szolgáltatóval való tárgyalások során nem rendeződik, a fogyasztónak minősülő Megrendelő jogosult a lakóhelye vagy tartózkodási helye szerinti békéltető testülethez fordulni. Az Antisolar Kft. székhelye szerint illetékes testület: Budapesti Békéltető Testület (cím: 1016 Budapest, Krisztina krt. 99. III. em. 310.; levelezési cím: 1253 Budapest, Pf. 10.; telefon: +36 1 488 2131; e-mail: [email protected]; honlap: bekeltet.bkik.hu). A békéltető testületi eljárás célja a fogyasztói jogvita bírósági eljáráson kívüli rendezése. A Szolgáltató a békéltető eljárásban együttműködni köteles.

7.4. Bírósági jogérvényesítés: A felek jogosultak jogvita esetén bírósághoz fordulni. A fogyasztónak minősülő Megrendelő a lakóhelye szerinti illetékes bíróság előtt is indíthat eljárást. A szerződésre a magyar jog az irányadó, így a jogviták elbírálása magyar jog alapján, magyar bíróság előtt történik.

7.5. Online vitarendezési platform: Amennyiben a Megrendelő fogyasztó és az interneten kötött szerződésből eredő jogvitája van, lehetősége van panaszát az Európai Bizottság által működtetett online vitarendezési platformon keresztül is benyújtani. Az online vitarendezési platform az alábbi linken érhető el: https://ec.europa.eu/consumers/odr. A platformon keresztül benyújtott panasz automatikusan továbbításra kerül az illetékes nemzeti békéltető testülethez. Felhívjuk ugyanakkor a figyelmet, hogy az antisolar.hu oldalon keresztül létrejövő szerződések döntően személyes egyeztetéssel jönnek létre, de a lehetőség a fogyasztók számára adott.

8. Vegyes és záró rendelkezések

8.1. Irányadó jog: Jelen ÁSZF-ben nem szabályozott kérdésekben különösen az Infotv. (2011. évi CXII. törvény az információs önrendelkezési jogról és az információszabadságról), a GDPR (az Európai Parlament és a Tanács (EU) 2016/679 rendelete), az Eker. tv. (2001. évi CVIII. törvény az elektronikus kereskedelmi szolgáltatásokról), a Ptk. (2013. évi V. törvény, Polgári Törvénykönyv), a Fogyasztóvédelmi tv. (1997. évi CLV. törvény), valamint a 45/2014. (II.26.) Korm. rendelet (a fogyasztó és vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól) vonatkozó rendelkezései az irányadók.

8.2. ÁSZF hatálya és módosítása: Jelen ÁSZF rendelkezései 2025. április 23. napjától hatályosak, és visszavonásig vagy módosításig érvényesek. A Szolgáltató jogosult egyoldalúan módosítani az ÁSZF-et a működésével, jogszabályváltozással vagy üzleti feltételeivel összefüggésben. A módosításokról a Szolgáltató a weboldalon való közzététellel értesíti a Felhasználókat. A módosított rendelkezések a közzétételkor megjelölt hatállyal lépnek életbe, azonban a már megkötött szerződésekre a megkötésük időpontjában érvényes ÁSZF vonatkozik.

8.3. Részleges érvénytelenség: Amennyiben jelen ÁSZF bármely rendelkezését illetően a hatóság vagy bíróság érvénytelenséget állapít meg, az nem érinti az ÁSZF többi részének érvényességét. Az érvénytelen rendelkezés helyébe a vonatkozó jogszabályi előírás lép, ennek hiányában pedig a felek által közösen elfogadott rendelkezés, amely leginkább megfelel az érvénytelen rész gazdasági céljának.

8.4. Teljességi záradék: Jelen ÁSZF a Szolgáltató és a Megrendelő között létrejövő egyedi szerződés elválaszthatatlan részét képezi. A felek között létrejött egyedi megállapodás (árajánlat és annak elfogadása) és jelen ÁSZF együtt tartalmazzák a felek közötti jogviszony összes feltételét. A Szolgáltató nem köti magát a Megrendelő által esetlegesen meghatározott általános feltételekhez, kivéve, ha azt írásban kifejezetten elfogadta.

8.5. Szerzői jog: Az antisolar.hu weboldal és annak tartalma (szövegek, képek, grafikai elemek) szerzői jogi oltalom alatt áll. A weboldal tartalmának bármilyen módon történő felhasználása (másolása, terjesztése, átdolgozása) kizárólag a Szolgáltató előzetes, írásbeli hozzájárulásával lehetséges. Az Antisolar Kft. nevének és logójának jogosulatlan használata tilos.

8.6. Kapcsolat: Kérdés esetén, vagy ha a jelen ÁSZF-fel kapcsolatban további információra van szüksége, kérjük lépjen kapcsolatba velünk a fenti elérhetőségeinken ([email protected], +36 70 940 1154). Szolgáltatónk készséggel áll rendelkezésére.

Antisolar Logó
Antisolar Logó

Antisolar Kft.

Az Antisolar Kft. egy magyar árnyékolástechnikai vállalkozás, amely nagyméretű napernyők, napellenzők és egyedi ponyvás megoldások gyártására és forgalmazására specializálódott. Több mint 35 éve dolgozunk megbízható minőségben, itthon és külföldön egyaránt.

Ez az oldal nem áll kapcsolatban a Google, a Meta (Facebook), a TikTok vagy bármely más hirdetési platformmal. Minden említett márkanév a saját tulajdonosának védjegye.
Antisolar Kft. nem hivatalos partnere a fent említett keresőmotoroknak vagy közösségi oldalaknak. A megjelenés kizárólag saját marketing- és SEO-tevékenységünk eredménye.

A weboldalon szereplő tartalmak tájékoztató jellegűek. Az egyedi ajánlatokat minden esetben személyes egyeztetés után véglegesítjük.

A weboldalon található képek, szövegek és grafikák az Antisolar Kft. szellemi tulajdonát képezik. Másolásuk vagy engedély nélküli felhasználásuk tilos.


© Copyright 2025 Antisolar Kft.